Zastanawiasz się, jak wybrać agencję SEO? Poznaj rady Google

Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie jak zatrudnić firmę SEO, skieruj się tu.

Kiedy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste wszak, że w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego zatrudnić rzetelną agencję SEO? Rekomendujemy skorzystać z sugestii profesjonalistów.

Jak zatrudnić rzetelną agencję SEO? Google przygotowało o tym kurs

Nie da się ukryć, iż cała branża SEO, innymi słowy działań związanych z optymalizacją stron www pod kątem wyszukiwarek, powstała i cały czas rozkwita zasadniczo wyłącznie za dzięki Google. Pomimo pojawienia się licznych opcji, jak np. Bing, DuckDuckGo czy Rambler, w dalszym ciągu liczą się pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje zaistnieć w internecie, powinien spróbować powalczyć o swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku branż, gdzie występuje silna konkurencja, przeważnie jest to niemożliwe bez konsultacji z fachowcami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest kompletną nowością, i udostępniło krótki instruktaż, jak zatrudnić dobrą agencję SEO.

Czym według Google wyróżnia się rzetelna agencja SEO?

Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło 10-letnim stażem, punkt po punkcie tłumaczy, jak zidentyfikować rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto stanowi jego główną konkurencję,
  • umiejętność oceny budżetu i czasu potrzebnego do zakończenia zakładanych działań,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych działań, przykładowo poprzez ciągły dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raporty,
  • zapewnienie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na konkretne słowa kluczowe.

Pracownica Google wskazuje również, iż rzetelna firma SEO w żadnym razie nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, w wielu przypadkach dającym zauważalne rezultaty zwykle po kilku miesiącach pracy.

Top