Zapłaciłeś fortunę za swoją witrynę www, a ta nie zdobywa nowych klientów? Jest świetnie zaprojektowana oraz wyposażona w nowoczesne rozwiązania, ale pieniędzy wcale nie przybywa? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo Twoich starań? Prawdopodobnie powód tkwi w małej widoczności w sieci. Klienci zwykle korzystają z popularnych wyszukiwarek – każdy przedsiębiorca powinien więc zadbać o to, by witrynę jego firmy internauci znaleźli bez dużych problemów. Jak to osiągnąć? Warto rozpocząć od samej strony, optymalizując ją zgodnie z wytycznymi Google.
ABC optymalizacji stron
Optymalizacja strony to wszystkie modyfikacje polegające na dostosowaniu witryny do wytycznych wyszukiwarki. Są to tak zmiany HTML serwisu, jak i uzupełnienie jej właściwą treścią. Jest to szczególnie istotne z uwagi na to, iż boty wyszukiwarek klasyfikują witryny według odgórnie określonych wytycznych – znaczenie ma między innymi prawidłowe użycie tagów w kodzie oraz nasycenie słów kluczowych.
Zostaw optymalizację stron fachowcom
Optymalizacja stron to zadanie wymagające dużej wiedzy o stale modyfikowanych wytycznych Google – dlatego również kiepskim pomysłem będzie samodzielne modyfikowanie kodu korzystając z ogólnodostępnych poradników. Znacznie słuszniej postąpimy zlecając to dobrej agencji SEO oraz traktując to jako inwestycję – przychody osiągane przez nasze przedsiębiorstwo mogą podnieść się już po paru tygodniach od wykonania optymalizacji.
Nasze dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]