Czy warto skorzystać z usług agencji marketingowej?

agencja reklamowa, agencja marketingowa kraków

Kiedy posiada się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy dystrybucją, akcje marketingowe powinny być ważnym elementem podnoszenia jej rozpoznawalności. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mają środki finansowe na stworzenie i opłacanie swoich sekcji ds. reklamy, jednakże mniejsze biznesy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, na ogół poszukują wsparcia u zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja reklamowa – grupa specjalistów pomoże Ci w promocji

Agencja marketingowa to zespół kreatywnych osób z wieloletnim doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z zawodowcami wspaniale orientującymi się zarówno w obszarze tradycyjnych mediów, kampanii marketingowych w sieci (social media, klipy i animacje viralowe), jak i grafiki (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom całościową obsługę. Młode marki mogą liczyć na opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy obwoluty), a te które posiadają już własne logo mają pewność, że zostanie ono poprawnie użyte w trakcie projektowania materiałów promocyjnych – billboardów, folderów, stoisk targowych czy kalendarzy. Agencja reklamowa przygotuje również przyciągające, unikatowe wpisy na stronę www zleceniodawcy, jak również zaplanuje schemat komunikacji z klientami za pośrednictwem mediów społecznościowych, jak Twitter, Facebook i Instagram.

Do których podmiotów kierowana jest oferta agencji marketingowej?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie posiadają swojego działu promocji. Jakkolwiek nie oznacza to, że to wyłączny model kooperacji. Praca agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu istniejącego już w firmie działu zajmującego się promocją. Jeśli zatem nie ma on praktyki w organizacji konferencji, targów bądź spotkań z klientami wymagających przeważnie drobiazgowego planowania, takie obowiązki może przejąć zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie kompetentnej i zgranej ekipy pracowników – należy powierzyć jej organizację wyjazdu integracyjnego czy też opracowanie planu kursów. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, warto jednak decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do szerokiego grona doświadczonych specjalistów. Pozwala to na zlecenie wszystkich działań promocyjnych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszy nadzór nad spójnością kampanii i wizerunku firmy.

Nasze dane:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]

Top