Strona główna » Marketing i reklama

Większość przedsiębiorców, bez względu na uzyskiwane obecnie wyniki, zadaje sobie pytanie czy da się z naszej kampanii wyciągnąć coś więcej. Audyt Google Ads powinien skutkować opisanymi w merytorycznej formie możliwościami, plusami i minusami bieżącej kampanii, przedstawiać listę obecnych braków ale także opisywać te elementy, które zostały poprawnie wdrożone. Jednocześnie w zdecydowanej większości przypadków dotyczy to […]

Teksty SEO są niezwykle przydatne, można wykorzystać je na wiele sposobów. Najczęściej służą do budowania pozytywnego wizerunku, zwiększenia zainteresowania oferowanymi produktami i usługami. Mogą pełnić funkcję informacyjną i reklamową. Oczywiście jeśli artykuł SEO ma być skuteczny, to musi zostać odpowiednio napisany, stać się przyjazny dla czytelnika i robotów Google. Wartościowy kontent, unikalny i ciekawy ma […]

Popularność internetu oraz wygoda korzystania z niego w celu znalezienia potrzebnych artykułów i usług doprowadziła do tego, iż każda firma chce obecnie wybić się w sieci. Rzecz jasna, samo postawienie strony firmowej nie znaczy, iż nowi klienci nas znajdą – istotna jest bowiem obecność na wysokich miejscach wyników wyszukiwania. Wiele niedużych przedsiębiorstw, które działają wyłącznie […]

Aby odbiorca odnalazł twój biznes musisz nie tylko mieć firmową stronę www, lecz także zadbać o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego ważna jest treść strony i to czy systematycznie dodawane są do niej nowe rzetelne i przydatne dla odbiorcy artykuły. Jednak nie wolno również lekceważyć tzw. link buildingu, innymi słowy […]

On-site SEO to proces dostosowywania treści strony, znaczników i linków wewnętrznych w celu poprawy widoczności w wyszukiwarkach. Oto 12 czynników, które pozwolą ci zmaksymalizować Twoją! Czy kiedykolwiek grałeś w Tetrisa? Jeśli tak, to pewnie pamiętasz jak nie było prawdziwego sposobu na „pokonanie” gry. Po prostu z każdym poziomem było coraz szybciej i szybciej. W pewnym […]

Firmy oraz administratorzy portali internetowych, którzy pragną, by wyświetlać się na najlepszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, są w stanie to osiągnąć na przynajmniej 3 sposoby. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podejmowanie działań samodzielnie. Nie posiadając doświadczenia w zakresie SEO i nie śledząc codziennie informacji o zmianach w algorytmie Google, ciężko postępować poprawnie i – […]

Znamy 3 główne strategie pozycjonowania: – pozycjonowanie okresowe, – pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie lokalne. Pozycjonowanie okresowe Pozycjonowanie okresowe pełni specjalną rolę przed okazjonalnymi albo cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak koncert znanego zespołu, Dzień Ojca czy Tłusty Czwartek. Ten rodzaj pozycjonowania jest bardzo skuteczny, jeśli popularna w danym okresie fraza […]

Jeśli regularnie czytasz nasz blog, zapewne doskonale wiesz, że często podkreślamy, jak ważne jest, aby tekst był przystępny i zrozumiały dla odbiorcy. Ale czy wiesz też, że przystępność tekstu można zmierzyć? Istnieje na to wzór matematyczny – indeks FOG. Indeks czytelności FOG – co to takiego? Indeks czytelności FOG to wskaźnik przystępności tekstu. Obliczany jest […]

Kiedy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste wszak, że w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej […]

Funkcjonalność stron internetowych wynika przede wszystkim z ich wzornictwa. Tworząc witryny www powinniśmy nie tylko opierać się na walorach wizualnych, ale także doświadczeniu internautów – jeśli nawigacja na serwisie będzie dla nich przyczyną trudności, szybko wejdą na inną witrynę i wybiorą towary konkurencji. Żeby zatem strona dała nam oczekiwane korzyści, warto zatroszczyć się o to, […]

Top